miercuri, 26 octombrie 2011

Destin

Tu, crunta agonie a Singuratatii,
Ofera-i dulcea libertate ai mele vieti!
Vreau sa te uit, din a mea viata sa te pierd,
Nu mai doresc a pronunta vorbe de regret;

Eu, din viata, am sa ard cu tine pozele.
Tu, Suferinta, parazitul vietii mele,
Sora sa ti-o iei, nu mai vreau injunghiere…
Vreau sa uit de Suferinta si Durere!

Cu acea inima-nghimpata, strivesc,
Sangeriul trandafir, din mana ce-l manuiesc.
Masca Fericirii lui Venus i-o inmanez,
Falsa Fericire vreau sa o abandonez.

Of,tu Destin apocaliptic si nemilos
Fai cunostinta ai mele vieti din haos,
Cu blanda printesa a zambetului curat;
Bucuria este printesa ce chipul mi l-a-nviat!

Printesa curcubeurilor de zambete,
Invinsa-i Suferinta norilor de strambete!
Invata-ma a sti numele cu o soptire,
Tu, dulce printesa iti zici, Fericire…

Dar acum…fiind de mult timp incarcerat
De craiasa Suferintei, am realizat,
Ca tu blanda printesa esti doar un vis,
Cazut in abis.
Iubita mea printesa…Fericire efemera!
Drumul ni-l bifurca…Soarta mea severa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu